onsdag 1 november 2017

Redo - att inleda "the month of my life"



Så går vi in i november 2017.
Jag drar mig till minnes att jag när jag var liten med fasa såg fram emot året 1997, året jag skulle fylla 20 (!) år.
Sedan var det året 2007 - nästan som science fiction - då jag skulle fylla 30 år.
Jag ni hör ju varåt det barkar. 2017 är året jag fyller 40. Galet men sant och jag ser fram emot det.
November är månaden och datumet den 16:e. Så nu mina vänner skall jag njuta av de sista dagarna som trettionånting och se fram emot den stora dagen.
Jag börjar med att lägga champagnen på kylning. Champagnen jag fick av mina kära vänner Bird och Johannes det där science fiction-året 2007, strax efter min trettioårsdag.

Den skall avnjutas, om inte på fyrtioårsdagen så i samband med den. Lite mera bubbel åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...