lördag 9 september 2017

Ett litet gryn med födelsedag den 15 december

[ I samarbete med rabattkod.club ]


Den femtonde december fyller det lilla grynet till vänster i bild fyra år. Jag repeterar. FYRA år! Vad hände med tiden? Ett annat faktum vi kommer till varje år är att den femtonde december är exakt nio dagar innan julafton och alla med födelsedagsbarn nära julen vet hur det är. Man blir inte bara nästintill ruinerad, man har också svårt att hinna med att inhandla allt. Så, jag har redan börjat. Ännu är det inte bestämt om den första presenten som redan ligger undangömd högt uppe i en garderob utom synhåll för födelsedagsbarnet själv, skall ges vid födelsedag eller jul men det får vi se när det närmar sig. Nästa inköp tänkte jag göra idag. Och eftersom jag inte tänkte lämna soffhörnan och filten idag - samt att det vore tjusigt med någon form av rabatt på inköpet just med tanke på ovan nämnda risk för att ruinera sig, tänkte jag använda mig av denna rabattjänst. Och vips hade vi klickat hem till reducerat pris. Sa jag att jag är smålänning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...