måndag 13 februari 2017

Ni fantastiska som engagerar er


Jag gick in i 2017 med planen att göra livet #litemerarosa. Jag berättade mer om det här på bloggen redan i årets första inlägg. Temat har följt med mig både till Facebook och på Instagram och jag har lyckats få till ganska mycket rosa redan, vill ni veta vad så kan ni söka på hashtagen #litemerarosa. Men vet ni vad som glädjer mig ännu mer? Jo det är ni andra som också engagerar er. Ni som skickar över små meddelanden om saker som fått er att tänka på mitt tema, ni som tipsar om rosa saker, ni som bidrar till mitt rosa och ni som också använder taggen för saker som gör ert liv #litemerarosa - DET är ännu häftigare och gör mitt liv mycket mera rosa. Tack! Från hjärtat tack! Fortsätt gärna så kan vi bidra till att flera människors liv blir #litemerarosa.


Susanne tipsar om en rosa sida på Fejjan

Denna har jag redan visat, en inofficiell rosa variant på
mitt jobbs logo, tack B 💗

När dagens tema i
Snapchat passar lite
extra bra och Lina
kämpar med att lära mig
Snapchat.

Och när Sandra passar på att
använda #litemerarosa
till sitt eget fredagsfika.
Eller när Mia sänder över en bild som
fick henne att tänka på mig.

Tack alla - det värmer så otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...