lördag 4 februari 2017

Magi

Senast vi sågs var några dagar innan midsommar 2016. Sedan har vattnet som runnit under broarna och diverse åkommor satt stopp för och skjutit på vår date, men igår blev det av.

Vi gjorde som vi brukar. Vi beställde något att dricka, bubbel denna gången, och förevigade det på bild. Lina, som varit på Brasserie Bouqet förrut, satte in mig i menyn och vad som var smartast att beställa. Ja ni vet, tjänar vi eller tjänar vi inte på att ta in en flaska. Ni har hört den förr.

Och sen. Magi. Vi uppdaterade varandra på det senaste dryga halvåret. Och tro mig, det har hänt en hel del.
Tillsammans är vi ofta kreativa men gårdagen får nog ändå ta priset. Idéerna sprutade som aldrig förr och sjösätter vi bara hälften så tror jag att vi går en väldigt spännande framtid till mötes. Och känner jag oss rätt så tror jag inte att det kommer vara några problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...