söndag 5 februari 2017

Kärlekens år

Först var det ingen, sen var det inte heller någon och efter det ingen alls. Ingen som tänkte gifta sig och bjuda mig alltså.

Otaliga bröllop har jag serverat på under mitt liv men väldigt få har jag varit på som gäst. De som jag har varit på har varit heeeelt fantastiska, det måste jag säga. Men när jag analyserar min vänkrets så verkar de inte speciellt giftassugna, eller så gör de som jag själv gjorde (så jag ska inte skälla för mycket) gifter sig i hemlighet.

Men så nu - NU har det hänt. Under 2017 ska jag få äran att gå på inte mindre än två vigslar. Och än är det inte för sent för fler nära och kära att bestämma sig för att slå till! Varmt välkomna med en inbjudan i så fall. Jag älskar bröllop! 2017 blir definitivt kärlekens år.

Nu återstår bara den svåraste frågan av dem alla. Vad jag ska ha på mig?! Men jag har en plan. Till den första vigseln tänker jag ta hjälp av bruden i den andra vigseln (så nu vet du det Anna) och till den andra vigseln får vi se, det är bara att anmäla intresse om ni vill bistå en stackars människa som inte begriper sig på detta med shopping och än mindre klänningar.

Det ska bli så fint att få fira kärleken med er, H & J och A & F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...