lördag 14 januari 2017

Sist på bollen igen (!) och lite barnasinne ändå

Så har det hänt igen. Jag är sådär lite toksist på bollen. Trenden har både hunnit peaka och gå över innan jag idag till sist lärde mig funktionen i Snapchat som kan lägga på lite olika filter och förvränga ansiktet.
Jag fastnade aldrig för alla faceswap-appar och roades inte så mycket av det men när jag idag hittade denna funktion så skrattade jag så jag kiknade åt vissa funktioner, såsom den på bilden här intill.

Kanske har jag ändå lite barnasinne kvar, eller så har jag funnit det på nytt i min livsstilsförändring. Och ja... Jag sitter här och fnittrar fortfarande så fort jag sneglar på bilden.

I övrigt knatar helgen på. Kosten funkar fint men än så länge har det inte blivit så mycket träning som jag önskat. Imorgon planerar jag för långpromenad förutom jobb och städning. Sen är det dags för att på riktigt börja förbereda packningen. Nästa lördag spenderar vi kvällen på Gran Canaria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...