torsdag 12 januari 2017

Om bling bling och den egentliga planen


Jag fortsätter på mitt tema - lite mera rosa! Både bokstavligt talat och lite mer bildligt. Det kan handla om en rosa kalender (jajamensan, fortfarande analog), en rosa penna och så lite bling bling på naglarna. Nygjorda för igår.

En annan sak som är lite mera bildligt rosa för mig är att en onsdagskväll i januari dimpa ner i soffan och njuta av Renées brygga.


Nu ska jag njuta av att vara riktigt nära de små några dagar. Men sen ska jag svara grundligt på en fråga jag fick i Rivstartsgruppen på Facebook. Den löd såhär:

Är nyfiken på vad du äter. Du skriver att det inte är någon diet men jag antar att något måste förändras och speciellt när du skriver att det ska bli ett sunt leverne (och antyder då att det inte har varit det hittills). Vad tänker du äta? Om du vill får du gärna dela med dig av det i form av mattips eller veckomatsedel! Känner att jag behöver tips och inspiration!

Håll ut kära frågeställare och övriga undrande. Svaret kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...