torsdag 5 januari 2017

corneliatoneri.se ger er...


... det genom tiderna absolut minst använda gymkortet!
Ingen återvändo på vad?
Den ekonomiska transaktionen?
För kortet har jag använt för att ta mig in på gymmet och gymma exakt noll (!!!) gånger.
Inte så konstigt att kroppen signalerar stopp.
I år blir det nya val. Annat gym.

Och så är det detta med Rivstart.
Ska vi köra en sådan 2017?
Vilka vill vara med och hur vill ni delta?
Det känns inte som att kilon alltid är grejen längre.
Jag tänkte att vi startar den 9/1 och håller på i åtta veckor som vanligt.
Skriv några rader på mailen corneliasrivstart[at]gmail.com
och berätta vilket mål du vill sätta på dessa åtta veckor
och hur du vill rapportera dina framgångar om det inte är kilon vi går efter.

2 kommentarer:

  1. Klart jag hänger på har tjuvstartat i måndags men så är det. Jag har nu tänkt i två veckor att vara utan godis chips glass läsk mm för att vänja mig av med det . Ingen småätning. Jag hittade kärleken i juni 2016 trodde inte det skulle bli så bra efter en jobbig tid med skilsmässa från mitt ex men så blev det kanon. Vi blir nog sambos i mars om allt går som tänkt.
    I och med nya kärleken smör sig kilona på. Så 13kg upp känns så där
    Jag vill nu ner dom 13 igen. Satsar på 5 kg att gå ner under rivstarten. Hoppas på mer�� Rapporterar gärna i mail varje fredag om det är ok? Jag har vägning på fredagar.
    Hoppas många hänger på. Är peppad ja ���� kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill vara med och börjar redan idag. Målet är -5 kg på 8 veckor. Första resultatet som rapporteras från mig blir alltså på 1,5 vecka.

    Mvh, Anna R

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...