onsdag 7 december 2016

Att ta det lugnt...



Detta med att vara sjuk och ta det lugnt är INTE MIN GREJ!
Hela helgen sa kroppen ifrån och det fanns inte så mycket att be för. Jag låg där jag låg.
Men så i måndags började det kännas lite bättre. Och då menar jag LITE bättre.
Direkt är jag på tårna.
Jag tog beslutet att stanna hemma från jobbet. Bra där Cornelia.
Men att inte göra någonting, hur gör man det utan att bli galen.
Jag har gett mig själv små projekt dessa dagar för att ändå nyttja det faktum att jag är hemma och kan utföra sysslor jag annars inte hinner med när jag är på jobbet. 
Kanske inte min smartaste idé men det är ju så vansinnigt svårt att ta det lugnt.
Halsontet vill inte ge med sig och bihåleinflammationen håller huvudvärken i ett stadigt grepp.
Dags för undertecknad att vila lite tror jag.
Ska försöka i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...