lördag 19 november 2016

Med så där mycket kul på agendan...

För andra lördagen i rad unnar jag mig att bara slappa runt och göra absolut ingenting. Stannar kvar i sängen och spanar in premiären av Vinterstudion och vilar upp mig ordentligt efter fredagens kväll hos Johanna. En kväll som innehöll både sushi, vin, ostbågar och kladdkaka. Herrejösses!

Det gäller att ladda batterierna, nu närmar sig några intensiva och innehållsrika sista veckor av 2016 och första av 2017.

Nästa vecka beger oss jag och kollegan Eva-Lena på föreläsning med Jesper Caron i Norrköping - Att leda och lyfta sig själv ska vi få höra mer om. Helgen därpå är det dags för adventspynt- och pyssel med de små. Jag avslutar november med två dagars utbildning i Göteborg. Min förhoppning är även att jag får lov att träffa en saknad systerson när jag är där. Efter hemkomst ser jag fram emot starten av årets julkalender. Helgen därpå är vi bjudna på dop i Västmanland. Från Västmanland gör jag ett snabbt nedslag i Östergötland innan det är dags för ytterligare två dagars utbildning, i Stockholm denna gång. Veckan kommer att fortsätta med gympaavslutning och uppvisning för stora hjärtat. Och sedan närmar vi oss med stormsteg lillemans treårsdag. Vi hinner troligen precis hämta andan innan det är dags för julklapparna och att avsluta arbetsåret 2016 och när vi väl är där är det inte ens en månad tills vi beger oss mot sydligare breddgrader. Och som om det inte vore nog hinner vi inte mer än hem innan det är dags att bege sig till hufvudstaden igen för att avnjuta en födelsedagspresent i form av Fantomen på operan, middag och hotellvistelse. Och ändå sitter jag här och funderar på om det inte vore på sin plats att boka in något kul helgäventyr med barnen eller kanske en helg med sambon i Malmö. När jag ska få in det i kalendern vet jag dock inte riktigt. Dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...