måndag 28 november 2016

Göteborg 1.0


Jag och min ögoninflammation tillsammans med maxdosen Ipren har landat i Göteborg för två dagars utbildning. Dagen idag har spenderats med laptop under täcket i sann tyck synd om mig själv anda. Det jag igår trodde var sviterna av ett allt för hastigt utfall från min lille son häromkvällen - han gjorde någon form av kampsportslag med armen rakt ut i luften och stack en vass kant på nappen i mitt öga helt enkelt, var istället ögoninflammation - i båda ögonen. Tack och bock! Men skam den som ger sig. Utbildningen jag ska på nu fick jag ställa in på grund av sjukdom under våren och ingenting kunde stoppa mig denna gång. Så här sitter jag nu på ett hotell i Göteborg jag trodde att jag aldrig bott på men som det visade sig att jag visst hade bott på för inte alls länge sen. Den sista av dagens måsten (den alltid älskvärda tidrapporteringen) betas av ackompanjerat av ett glas rött, lobbybarens stillsamma musik och ett tilltagande svid i ögonen. Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...