måndag 22 februari 2016

Rivstart 2016 - resultat vecka 5, 6 & 7


Jag har då aldrig varit med om en värre VABruari - nu har vi varit förskonade tidigare år men det tar vi igen i år - med råge! Därmed har jag precis hållit näsan ovanför vattenytan och lyckats tråckla mig igenom jobb, VAB och egen sjukdom. Rivstart och egen viktminskning har fått stå åt sidan och personligen har jag inte ens närmat mig vågen på flera veckor. Det har flera av er gjort och det går bra. Jag är så glad för er skull allihop. Och till er som tappat hoppet om att få se resultat, misströsta inte. Rapportera in era senaste siffror till mig så uppdaterar jag.

Namn - Mål - Resultat
Sockergrynet - 5 kg - 3,6 kg
Hea - 5 kg - 2,2 kg
Krutgubben - 4 kg
Maggan - 4 kg - 3,1 kg
Alexandra - 5 kg - 2,8 kg
Helen - 5 kg - 3,2 kg
Cornelia - 5 kg - 2,6 kg
Anna - 5 kg - 4,4 kg
Pia - 4 kg - +0,1 kg
Yllet - 5 kg - 5,3 kg -  I MÅL!
AnnaLena - 5 kg - 5,3 kg  I MÅL!
Camilla - 4 kg - 2 kg
Åse - 5 kg - 2,5 kg
Anna F - 4 kg - 5,2 kg  I MÅL!
Johanna H - 6 kg - 2,6 kg
Sandra N - 6 kg - 4,9 kg
Kathrin - 5 kg - 1 kg
Jezz79 - 6 kg - 1,9 kg
MarreBarre - 8 kg - 2,3 kg
Maria Win -5 kg - 6,8 kg  I MÅL!
Ameli - 5 kg - 2,5 kg
Ingeli - 7 kg - 6,5 kg
Jenny F - 5 kg
Angelica - 5 kg - 3,9 kg
Annelie - 5,8 kg

Totalt har vi vecka dessa sju veckor gått ner 74,5 kilo!!!
En hel människa är borta. Nu kör vi slutspurt mina vänner. Kämpa på!

Och kom ihåg:

Håll fokus med siktet på målet så lyckas du!

1 kommentar:

  1. Meb! Glömt att rapportera men minus 0.5 på mig. = i måååål!!!
    rapporterar denna v på torsdag.
    over and out.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...