fredag 29 januari 2016

Rivstart 2016 - resultat vecka 3


Bättre sent än aldrig sägs det ju. Denna veckan hann jag inte med att redovisa resultatet som jag lovat på måndagen. Mängder av jobb både dag och kvällstid var anledningen. Och när onsdagen kom och jag tänkte publicera då la jag mig med feber. Nu har jag knåpat ihop ett resultat i alla fall. Härligt kämpat allesammans - såhär ligger vi till:

Namn - Mål - Resultat
Sockergrynet - 5 kg - 3,6 kg
Hea - 5 kg - 2,2 kg
Krutgubben - 4 kg
Maggan - 4 kg - 1,4 kg
Alexandra - 5 kg - 1,7 kg
Helen - 5 kg - 1,8 kg
Cornelia - 5 kg - 2 kg
Anna - 5 kg - 1,9 kg
Pia - 4 kg - +0,1 kg
Yllet - 5 kg - 2,3 kg
AnnaLena - 5 kg - 5,3 kg
Camilla - 4 kg - 1,8 kg
Åse - 5 kg - 1 kg
Anna F - 4 kg - 4,2 kg
Johanna H - 6 kg - 1,9 kg
Sandra N - 6 kg - 4,9 kg
Kathrin - 5 kg - 1 kg
Jezz79 - 6 kg - 1,9 kg
MarreBarre - 8 kg - 2,3 kg
Maria Win -5 kg - 4,9 kg
Ameli - 5 kg - 2,5 kg
Ingeli - 7 kg - 4,6 kg
Jenny F - 5 kg
Angelica - 5 kg
Annelie - 5,8 kg

Totalt har vi vecka dessa två veckor gått ner 53,1 kilo!!!
Och då har inte ens alla rapporterat. Det kanske ligger ett bortglömt resultat någonstans och väntar.
Detta är alltså resultat som rapporterats till och med i måndags den 25 januari, jag har sett att det kommit in lite resultat under veckan men dessa redovisas på måndag med vecka 4.
Och kom ihåg:

Håll fokus med siktet på målet så lyckas du!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...