onsdag 2 december 2015

Att sammanfatta ett år...



2008 gjordes "bara" en tillbakablick. 2010 var fantastiskt. 2011 var händelserikt och 2012 var annorlunda. 2013 tog ett tag att sammanfatta och 2014 var en berg- och dalbana. En berg- och dalbana jag fortsatt under 2015.

För sjunde året sitter jag nu och sammanfattar de gångna 365 dagarna i bild, text och länkar. 2015 blir året som inte dokumenterades så väl vare sig här eller i andra sociala medier. Därmed inte sagt att det inte går att sammanfatta och därmed inte sagt att det inte var innehållsrikt. Kanske snarare tvärtom. Det hände så mycket att det inte gick att berätta om, förrän snart. När vi vänder blad och går in i ett nytt år ska jag berätta, berätta med mina ord vad som egentligen hände. Då ska jag bli mitt vanliga jag igen, som delar med mig av mig själv. Kanske mest för min egen skull men även för den som vill läsa.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...