tisdag 29 september 2015

EBIT goes EBIM


Minns ni fenomenet EBIT? Det kanske existerar fortfarande utan min vetskap. Jag är trots allt inte helt med i "bloggsvängen" längre.

Jag var aldrig någon EBIT:are. EBIT som för den oinvigde står för "En bild i timmen". Jag verkar istället ha blivit en EBIM:are. Och tro mig - det betyder inte "En bild i minuten" nej snarare "Ett blogginlägg i månaden". Minnen sparas på annat sätt för en stund för att kanske kunna återberättas en dag.

Under tiden upptäcker jag nya sidor av världen och mig själv. Som att jag gillar att läsa kriminalromaner. Den första men absolut inte sista är utläst och jag kan inte vänta till nästa i serien är inhandlad och ligger bredvid läsfåtöljen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...