torsdag 11 juni 2015

När det bubblar över...


Egentligen bubblar det över av glädje och en vilja att berätta om om ditten och datten efter den fantastiska helgen som till mångt och mycket spenderades i en pool i 40-gradigt vatten på en altan på Östgötaslätten i Kaga tillsammans med gamla och nya vänner. 
Det bubblar över så till den milda grad att jag får tunghäfta.
Istället fokar vi på veckans stora händelse...
Mitt kap.
Hårkap.
20 cm försvann, här ovan ser ni resultatet.
Här nedan före-bilden.


Det bästa jag har gjort på länge!

Veckans andra stora händelse är väl ändå före detta frugans födelsedag.
37 bast och så är vi lika gamla i ett halvår igen...
Födelsedagsfirande med barnen och mostrar. Och kollaget ovan på FB - kollage på henne som inte gillar att vara med på bild på just FB. Mottogs tack och lov positivt.


I tisdags drog vi ut på shoppingtur till Tornby.
Dessa älskade små liv. 
Imorgon kommer de till mig och spenderar helgen. 


Och så har sommaren kommit.
Dagen till ära återfanns på schemat sommarmiddag med styrelse och personal på förskolan på 1854 här i stan med efterföljande cocktail på Storans uteservering.

Lägg till det: Möten med älskade vänner. Nya bekantskaper och samtal. 
Ett hem som är så nära klart som möjligt.
Imorgon kommer kidzen och helgen ska bjuda på sol.
Livet mina vänner - livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...