måndag 25 maj 2015

Flyttveckan är här...


Den är här nu, den där veckan som jag ser fram emot men som också är sista veckan som heltidsmamma och därmed såklart inte alls en vecka och se fram emot. Veckan då jag har sett till att boka in allt och inget för att få annat att fokusera på. Som lunchplaner till exempel. Inledde veckan med lunch med en gammal kollega och en nuvarande leverantör som också är gamla kollegor och därmed har vi en minsta gemensam nämnare och mängder med samtalsämnen att beröra. Två timmars lunch blev det. Tack Maria och Tom.

Imorgon planerar jag övning och lunchar med Andreas och på onsdag är det sushilunch med Johan planerat. Ja ni hör ju...

Flyttveckan inleddes för övrigt med att jag fick ta en titt på nya lyan i eftermiddags. Till min hjälp hade jag mina små hjärta och det som numera är min före detta fru. Vic mätte och fixade i sitt rum och hittade ställen hon kunde bygga kojor på. Vi ska nog bli två om den saken ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...