tisdag 31 mars 2015

Sen sist i fånen

Älskade vänner!
Vad vore jag utan er?

Älskade jobb. Utan dig hade jag inte haft fullt upp till 23:30
i fredags. Och utan dig hade mina vardagar
varit ganska mycket tråkigare.

Älskade Anna!
Firades på födelsedagen i lördags.

Finaste grannarna.
Som vi spenderade lördagkvällen med.
Spelkväll på hög nivå.

Och så lite vardagslyx.
Klart värt att känna sig som Edward
Scissorhand för en stund...

När resultatet blir detta...

Efter ett antal nätter med för mycket snurrande tankar och för
lite sömn passade det bra med avslappningsövning
 på lunchen igår.
Edblad-besök och gokaffe!!!

Och med resultatet att vi i morse försov oss
och att jag ikväll nattade barn i två (!)
timmar tänkte jag att lite Prosecco
har väl aldrig skadat en tisdag.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...