onsdag 25 mars 2015

Med näsan precis över...



I måndags drog jag och kollegan till Stockholm för ett drygt dygn med mycket jobb och fokus på PuL och informationssäkerhet. Otroligt intressant ämne och inte bara det. Egen väskdragare på väg till bussen.


Förutom arbete hanns det med en liten hiss-selfie såklart. Älskar Scandic Grand Centrals sinne för detaljer. Mysiga citat och en generellt cool inredning till och med i hissen.


Lunch avnjöts på Vapiano! Var annars...


Och när det var dags för motion begav jag mig bort mot St Eriksplan och passerade sånt som intresserade mig mer i ett annat liv men som forfarande fascinerar.


Efter motion var det dags för vin och lite jobb.
Vin för mig och jobb för Tobbe.
Bra fördelning ;-)

Efter en ganska tung hemresa med flera timmars försening anlände jag hem strax efter 22. Med mängder av ny och gammal info inpräntad i huvudet blev det ganska svårt att sova i natt och sen behagade den lille killen vakna 04:20 för att sedan somna om men lämna mamman vaken. Jo - men jag håller mig ovanför vattenytan med näsan i alla fall.

Då gäller det att njuta av lite vardagslyx istället. Blanda föreningsstämmor och budgetrapporter med nagelfix och lunchdate med Lina. I helgen blir det födelsedagsfika med Anna och prommis med Johanna. Tanka energi och må bra för att sen jobba hårt och effektivt. I like it!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...