måndag 2 februari 2015

Snö snö snö



I går lämnade vi ett vackert men ordentligt snöigt Sälen för att bege oss de fyrtio milen hemåt...


Vi prickade in årets värsta väglagsdag att åka hem också.
Fantastiskt!
Det blev ingen större skillnad på landskapet någon gång under vägen.
Med undantag för lite mer slask är det lika vintrigt landskap här som i Dalarna.


Åter till vardagen så.
Idag har det fixats och donats och B har varit på förskolan.
Här är han nöjd och glad och lite vindögd på väg tillsammans med mig att hämta storasyster på sin förskola.
Jag verkar ha lite svårt att parera motivet i bilden men jag skyller på minusgraderna.
En liten städning har jag också hunnit med på ovanstående förskola.
Så kan det gå när man har kooperativt dagis och städpersonalen är sjuk.

Nu mina vänner har jag lagt de senaste timmarna på att tidrapportera för två.
Imorgon väntar mer inskolning och därefter leverantörsmöte på eftermiddagen.
Håll tummarna att jag kan svänga om i tanken och låta bli för några timmar att sjunga på Snoppen & Snippan-sången!
Hepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...