söndag 18 januari 2015

The end of an era...


... och början på en ny. En av årets nya eror börjar imorgon. Då börjar denna lilla kille förskolan. Klockan nio noll noll ska vi infinna oss han och jag. Förskolan är helt nybyggd och ska jag vara ärlig så vet jag inte ens vad den heter. Än mindre namnet på hans avdelning. Men jag gissar att det kommer att gå bra ändå. Den andra mamman börjar plugga och själv har jag ett par föräldralediga dagar innan jag måste infinna mig på arbetet igen och J tar över inskolningen i mitten på veckan. Sen löper det nog på, med undantag för semester i Sälen nästa vecka, ser jag nu fram emot en senvinter och en vår som ska passera med hämtningar och lämningar och vardag med allt vad det innebär. Livet går sin gilla gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...