lördag 31 januari 2015

Sista dagen


Jag har slagit mig ner i stugans soffa med en kopp te och en bulle. B sover i rummet intill och i öronen har jag några av de nya låtar som på olika sätt kommit till mig under denna vistelse i Sälen och som troligen kommer att påminna mig om dessa dagar framöver. Musik - jag tror att jag har sagt det förr och jag säger det igen. Musik kan verkligen få mig att återuppleva känslor, upplevelser och minnen. Få mig att färdas tillbaka i tiden. Imorgon drar vi hemåt igen. En vecka har gått fort.

Det har kommit mängder med snö och det är ett vackert snölandskap här uppe. Vinter på riktigt!
Igår var det dags för en av mina favoritaktiviteter - Våffelstugebesök.

Gaaaah - så gott!
Uppskattdes även av den minste!
Nu väntar några veckors inskolning till för den lille herrn. Sen kör vi 180 mot våren!
Avslutar med en annan bild i 180. Mormor och Vic i pulkan ner för Gustavs-backen - härlig energi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...