onsdag 14 januari 2015

Om ditten och datten...


Som kontrast till alla Thailandsbilder som dyker upp till höger och vänster i flödet (oh nej då jag är inte bitter) så traskade jag och lille B i snöyran till bussen på väg till namngivningsfest i söndags. Not my cup of väder om man säger så. Men man ska inte klaga - idag kl 16:07 var det inte helt mörkt och så var det inte för några veckor sedan. Det går verkligen mot ljusare tider.


Och dessa ljusare tider och tusen andra saker hann vi med att dryfta över ett glas rött igår jag och min fina Anna. Sommar, vandringar, bucket lists och tungor var några av samtalsämnena för dagen.
Alltid djupt och alltid nära till gapskratt. Det är mötena med min Anna det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...