lördag 18 oktober 2014

Så mycket bättre än Så mycket bättre...

En annan liten prins...
Som hade lite svårt att somna idag.
Nu sussar han sött.
Snart mamman också...
Det är tvära kast i min tillvaro.
Från ett dygn helt borta från familjen och knottarna till ett dygn ensam med just dessa två gullungar.
Idag skickade jag iväg frugan på städ- och fixdag på förskolan och fick därmed en heldag för mig själv med mina älskade barn.
Och som om det inte vore nog så passade hon sen på att dra iväg ut på stan och roa sig nu under kvällen också... Frugan alltså...
 Min lilla egentid jag hade planerat framför Så mycket bättre när barnen somnat blev dock inte helt som det var tänkt. Men å andra sidan så mycket bättre.
Lille B som är förkyld och hostar bestämde sig för att vakna lagom till Vic hade somnat.
Så istället för ett glas vin och lite chips blev det soffmys med min lille hostande prins framför premiären på fyran.
Nu sover han gott och jag har tittat på en annan prins.
Carl Philip - Helenius hörna - inspelat eftersom jag passade på att somna tidigt igår.
Vilken stjärna han är prinsen...

1 kommentar:

  1. men såklart du gjorde!! jag glömmer ju av titt som tätt att du är så där kunglig av dig! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...