fredag 31 oktober 2014

En liten uppsummering då...


Men hörrni - var tar veckorna vägen? Jag vet att jag sagt det förr men nu är det på riktigt, nu går det FÖR fort. Förra helgens omställning av klockan tog i det närmaste knäcken på mig men gav också otroligt vackra både morgon- och kvällsvyer, som den här ovan.

Veckan då - inte så väldokumenterad i den smarta telefonen- har innehållit en hel massa arbete såklart. Mys med de små de allra flesta av veckans kvällar men också en AW och god mat och många ord och tankar. Och mysfrukost med han den där vännen och kollegan som jag inte längre sitter granne med på kontoret och som jag träffar alldeles för sällan.

Fredagskvällen har fyllts med arbete, lördagen fylls med Kisa-besök och söndagen troligen med ytterligare lite arbete.

Två månader kvar av 2014. Sammanfattningsvis innebär det födelsedagsmånad med Malmö-resa, styrelsegalej med förskolan på "lokal", AW med bästa grannen, planer för 2015 både hemma och på jobbet, julfest såklart och ettårsfirande av Ullstämma-flytten med bästa grannarna med knytis och valfri aktivitet när barnen somnat, obligatoriskt adventspysslande med julmusik och glögg, ettårskalas för lillkillen - ja ni förstår. 2014 avslutas i 180.

2015 påbörjas med förskolestart för lillkillen och plugg för frugan. Hade det inte varit för bloggen undrar jag hur mycket av dagarna som passerar som jag kommit ihåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...