söndag 5 oktober 2014

Det var den helgen...

Anna och liten B. Både keps och glasögon.
B kunde inte välja vad han skulle grabba tag i först.
Oktober månads första söndag är till ända och jag summerar en mysig och effektiv helg. Efter nedan nämnda egentid hann jag på lördagen med en liten joggingrunda innan det var dags för klippning och ordningställande av förråd inför vintern. Klippningen var min och ordningställandet var frugans uppgift. Jag tog hand om min och svärmor tog hand om hennes...

Söndagen har sedan varit den mest effektiva på ett tag. Trots sovmorgon till 8:30 (herregud så underbart) har jag hunnit med att städa hela huset, tvätta den mesta tvätten, jobba lite, skjutsa Vic till kompis och frugan till bibblan för plugg så att jag och B kunde hänga med min favvoAnna.

Nu laddar jag för intensiv vecka. Fullbokat i varenda kalender som finns med styrelsemöte på förskolan och jobbresa till Göteborg.
Och så träning såklart, trääääning!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...