fredag 12 september 2014

Nu är jag heligt förbannad

Det är inte ofta jag ger mig in i politiska skriverier vare sig här på bloggen på Facebook eller andra sociala medier. Jag är inte den som sprider vidare filmerna på Lövén som gör det ena eller det andra eller filmen som SD helst inte vill att du ska se. Det är inte för att jag vill arbeta genom att tysta debatten. Det är inte för att jag inte har åsikter. Det är för att jag anser att det finns bättre sätt att göra det på än att skicka nutidens form av kedjebrev eller spamma våra sociala medier. Jag tycker effekten blir motsatt när hela ens flöde svämmar över av det där.

Men så idag när jag gick in på min blogg - på min egen blogg - möttes jag  av en annons från Sverigedemokraterna. Jag har valt att ha annonser på bloggen, i detta fallet från Bloggerfy. Inget jag på något vis tjänar mängder med pengar på, mer ett experiment en gång för att se vad det kunde ge. Men nu ska den bort.

Jag ber om ursäkt om någon sett det och tagit illa vid sig. Jag kan erkänna att jag troligen inte hade blivit lika upprörd om det varit något av de andra partierna, möjligen KD, jag mötts av en annons från men jag hade inte tyckt att det var okej heller. Men absolut inte SD.

Så ni som har annonser, tänk på att det kan dyka upp annonser du absolut inte står för utan att du egentligen är medveten om det. Bara ett tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...