onsdag 13 augusti 2014

Höstnystart

Härligt att se att många söker inspiration, börjar om, lägger upp mat och träningsscheman. Kommer igång med träning och nyttiga matvanor. Själv började jag som jag nämnt med GI för två veckor sen. Det har funkat toppen. Motionen har också varit närvarande. Det finns liksom inte en chans att det skulle slinka ner en glass eller annat gott. Jag funderar lite på vad det är som gör att det funkar ena gången men att det andra gången går fullständigt åt pipan... Jag ska se om jag kommer på något klokt svar.

Hittills har i alla fall dessa två veckor resulterat i totalt 4,6 minus på vågen. Det ger inspiration till en ny nyttig vecka.

1 kommentar:

  1. Oj! Vilken pangstart! Måste vara värsta motivations boosten :-) Får se hur det går utan "semestermaten" för mig och om det ger något resultat.

    Vi fortsätter och kämpa och peppas! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...