torsdag 14 augusti 2014

Att inspirera

Vad vore vi utan inspiration?
Inspirationen när jeansen plötsligt sitter som en smäck eller när du kan handla en mindre storlek på kläder.
Inspirationen från en kommentar, någon ser en förändring.
Inspirationen från någon som lyckats och en insikt att kan någon annan så kan jag.

Kristin Kaspersen sa på en föreläsning jag var mycket klokt att:
"Du kan inspireras av andra men ansvarar själv för din egen framgång".

De senaste dagarna har vikten av inspiration framträtt flera olika gånger i vardagen.
Igår hittade jag en blogg där jag av en helt främmande person presenterades som en av de största inspiratörerna. Och jag vet att Rivstart har inspirerat många och även mig själv att lyckas.

 
Och för någon morgon sedan vaknade jag av nedanstående inlägg på Instagram.
 
 
Att läsa att någon kan inspireras av mig och mina små insatser inspirerar mig att fortsätta.
 
På mitt arbete finns en tjej som inspirerat och henne tänker jag berätta mer om senare. En sann förebild. Så kom igen där ute. Inspirera och inspireras så mycket ni bara kan!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...