fredag 27 juni 2014

Vilken start!!!


Starten på denhär semestern får ju gå till historien som en av de bästa. Regnet som började falla under dagen glömdes liksom bort i förlovningsyran. Det sista kungliga bröllopet på några år är ett faktum. Grannarna som var på besök och firade in min semester fick stå ut med ett öga på TV:n och presskonferensen och jag måste säga att det syntes ganska tydligt vad som var intressant och vad bildproducenten fokuserade på. Carl Philip fick knappt plats i bild.

Nu återstår frågor som, bröllopsdatum och om Sofia får titeln prinsessa. Och så gäller det att njuta, nu gifter sig det sista av kungabarnen och innan det blir några fler kungabröllop i Svea rike hinner jag troligen gå i pension...

Foto:Kungahuset.se
 
Men hörrni, vad säger ni om pressbilderna, var fotografen lite stressad? Den känns lite sned. Och då vill det inte säga lite när det är jag som säger det...
 
I övrigt har jag haft den bästa av starter en semester kan få. Per och Linda i huset bredvid (ni vet bästa grannen som brukar bjuda på öl på altanen ;-) slöt upp på tacomys och firade in min semester till både min och Vics stora förtjustning.


Bästa grannarna :-)

Jag har sagt det förr och nu säger jag igen - det är lite för bra för att vara sant. Nu väntar fem veckors ledighet. Ska försöka ladda batterier och vara i nuet. Vara spontan. Semester - nu kör vi!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...