fredag 20 juni 2014

Midsommar 2014


Vic i pysseltagen...
Som vanligt spenderades midsommarafton hos svärfar i Kisa, men för första gången valde vi att inte stanna över natten. Som vanligt var det bitande kallt ute och solen lyste med sin frånvaro, men som vanligt envisades svärfar med att vi skulle sitta ute... Galning!

2009 var första året, vi åt i tält och var 5 år yngre än idag.
2010 spenderade jag på behörigt avstånd från kubben och frugan var höggravid.
2011 bloggade jag inte - hann antagligen inte. Jagade en vild liten V.
2012 firades inte bara midsommar utan även bröllop - konstigt nog bloggade jag inte då heller.
2013 var året då jag plötsligt fann en kubbpinne i handen framåt småtimmarna.
Håll till godo med några bilder från min midsommar 2014 i Kisa.


Frugan och lilleman - den ena
firade sin allra första midsommarafton

Och så han. Svågern.
Som jag gör bäst i att inte möta i kubb.
Inget annat spel heller för den delen.
 

Den obligatoriska.
Jordgubbstårtan.
Som gjorde att det blev en ordentlig midsommar i år också!

Imorgon drar vi till västkusten och hälsar på nyaste kusinen och gör Liseberg i dagarna två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...