lördag 21 juni 2014

Magi på 4 minuter och 16 sekunder

Jag kallar dem tjejligan. Den består av fyra tjejer här på gatan i åldrarna 4-5 år. Jag vill inte ens tänka på det de kommer att hitta på när de blir större med tanke på den fart de redan har.
När tjejligan varit framme kan man vara säker på att det är kaos på Vics rum likväl som det säkerligen är det hemma hos de övriga tjejerna när de har lekt hos dem.

För några kvällar sedan tog jag en före och efter bild och tog tiden på hur lång tid det tog att få ordning i kaoset. Fyra minuter och sexton sekunder. Ren magi mina vänner, ren magi!

Före...


Och efter...

Tycker ni att V och tjejerna skulle städat själva. Aldrig i livet - att få ordning på detta kaoset tar ingen ifrån mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...