lördag 26 april 2014

En "såndär" lördag


Det var en "såndär" lördag idag...
En lördag när vi inte hade direkt mycket planerat...
En helt vanlig lugn lördag som bara skulle spenderas som den kom...

Det var lördagen när det blonda lilla livet till höger i bilden ovan vaknade 05:30 och ville gå upp. Zzzz!
Då är det tur att de kopplar på charmen - annars hade man aldrig stått ut. Några timmar senare (läs tre) kom herrn i huset (till vänster i bild) upp tillsammans med den andra mamman. Alltid lika härligt att bevittna den totala kärlek som finns mellan de båda små när de ses på morgonen. Jag gissar att det gäller att njuta, det lär väl inte hålla i sig resten av livet.

Efter frukost begav jag mig ut på en liten joggingtur i det vansinnigt härliga vädret. Hann inte mer än hem och in i duschen innan det var dags för lunchförberedelser innan vi skulle en sväng på 25-årskalas hos J´s kusin. Släktträff som vanligt när det vankas födelsedag, själv tog jag även en tur med vagnen för att lille herrn skulle somna och vips blev det lite vardagsmotion till!


Hann sen inte mer än hem och fixa lite middag innan det var dags att bege sig av till Pierre och
Melodifestivalklubbens årliga happening där medlemmarna tittar igenom årets bidrag till Eurovision song contest och röstar. Och det är därifrån jag just kommit hem.

Det har helt enkelt varit en såndär lugn lördag som vi bara har tagit som den kom... Och nu är det snart söndag. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...