tisdag 11 mars 2014

I 180 och sakta mak...


Jag brukar ofta säga (och skriva) att livet går i 180.
Att tiden har kontrollen och inte jag.
Det brukar inte vara i positiv bemärkelse.
Men nu går det i 180 och jag har kontrollen!
Almanackan är uppdaterad. Solglasögonen är med i väskan om solen skiner.
Träningspassen inbokade. Biljetter köpta.
Roliga och nödvändiga saker slåss om uppmärksamheten i en lagom mix.
Lunchdater med vänner och AW:s med dem som betyder mest.
Medan telefonen uppdateras till senaste versionen smuttar jag på ett glas rött och planerar kusinträff.
Och i morse hann jag med SMS (inte FB-hälsningar) till de personer vars dag det är idag.
Jag känner mig harmonisk!
Det är livet på en pinne det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...