söndag 2 mars 2014

Fem timmar kaos...



Idag fick vi äntligen till en date som vi säkert planerat i ett halvår Johan och jag.
Leos lekland fick besök av oss båda med familjer.
Halv tolv äntrade vi bygget och gick inte därifrån förrän nästan fem timmar senare.
Definitivt ett rekord för mig när det gäller besök på lekland.
Men så blir det med lite större barn som sällskap som håller ordning på vårt blonda yrväder.
Då slipper mammorna förnedra sig i all sköns lekattraktioner.

Personligen är jag glad att inte Johan kände till snabbknappsfunktionen för kameran på min telefon när jag försökte ta mig upp efter Vic i nedanstående bild. Det gick inget vidare om man säger så.


Och det var minsann inte bara det stora yrvädret vi fick barnvakt till - lille B sov så sött hos Lova.
Hörrni detta gör vi om va? :-)


Sist men inte minst, och på ett helt annat tema, vill jag rekommendera appen Timehop. En app som samlar dina aktiviteter på de sociala medier du är aktiv på och påminner dig om vad du gjorde för ett, två, tre år sedan o.s.v... Lite kul för en kalenderbitare som mig om inte annat.

Idag för två år sedan berättar den att jag tog av mig myggan för sista gången i 24Corren-studion.
För den förändringsobenägna såklart lite läskigt men hej... det blev ju jättebra.


Tiderna förändras. Och oavsett vad man kan tycka om nedanstående FB-uppdatering som jag tydligen presterade någon gång för runt fyra år sedan så skulle jag inte prestera den igen. 
Inte bara för att den är fullkomligt meningslös - utan för att jag inte har någon söndagsångest så långt ögat når nu för tiden!


Så mina vänner!
Imorgon är det måndag.
En ny härlig vecka tar sin början.
Se till att fylla den med massor av spännande händelser och glädje, det tänker jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...