torsdag 20 mars 2014

Att tanka energi

Visst är det ett uttjatat uttryck kanske... men ändå så viktigt - att tanka energi! Är det något jag har lärt mig de senaste åren så är det att jag måste tanka energi och självklart hoppas jag att jag också kan bidra till detsamma för någon annan.

De förekommer ganska ofta på bild i min blogg bruttorna här nedanför. Med ALL rätt. De har hängt med mig i med och motgång. Peppat och rutit i. De har lyssnat och gett råd. Denna veckan har jag fått tanka energi hos dem båda. Via ett oförberett möte på väg till bussen gjorde brutta nummer ett hela min måndag. Och via en väl inplanerad lunchdate i de analoga kalendrarna gjorde brutta nummer två min dag idag.



Lägg till det timme ut och timme in av prat i tisdags kväll så är jag redo att ta mig igenom de där återstående gråa dagarna innan det blir vår på riktigt och solen hjälper till att tanka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...