torsdag 2 januari 2014

Premiärdag


Något jag verkligen uppskattar, exempelvis med min vän Linas blogg, är att hon uppdaterar ofta och berättar om sin dag. Jag tittar ofta in för att se hur hon har det när vi inte hunnit höras eller ses under hektiska perioder. Jag inser att sån är inte min blogg. Nu kanske jag inte heller har några läsare som skulle uppskatta den typen av inlägg men jag är väl medveten om att jag själv skulle uppskatta det när jag tittar tillbaka i bloggen. Just nu sitter jag nämligen och skriver på min lilla årliga årskrönika och märker att väldigt få saker är dokumenterade här i bloggen. De finns i papperskalendern, på Facebook och Instagram men inte här. Så nu tänker jag bättra mig.

Därför är nu detta premiärinlägget för 2014. Men det är inte den enda premiären denna dag. Idag stod nämligen lilla V för första gången på ett par skridskor. Det gick galant för att vara första gången och mamman är storligen imponerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...