söndag 26 januari 2014

Klockan är NU!


Idag var jag på plats för att höra Kristin Kaspersen prata på en mässa här i Linköping. Kristin har av olika anledningar alltid varit en stor inspirationskälla för mig och hennes resa peppade mig bland annat att läsa till journalist.
Dagens föreläsning bygde på boken Stark i kropp och själ som är i min ägo sedan några veckor tillbaka.
Trettio minuter pratade hon. Trettio minuter fulla av kloka ord och inspiration.
Några av dem jag tar med mig är:
Var sann mot dig själv
Skratta - mycket!
Du kan inspireras av andra men du ansvarar själv för dina egna resultat.
Och så rubriken. Klockan är NU. Oavsett när, så är hon nu!
Nu kör vi vecka 5. Den innehåller bland annat avtackningsmiddag, onsdagsdate med bästa Lina och fredagsmys med Johanna! Det kan inte annat bli än en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...