lördag 2 november 2013

Tre veckor kvar...

Idag tror jag att det där flyttsuget infann sig. Med sjukt mycket omkring mig har jag inte riktigt fattat att vi ska flytta ens. Och ändå blir jag konstant tillfrågad hur det går med packningen.
Det och när det är bebisen ska komma. Inte ett dugg stressande - alls!

Idag är det i alla fall tre veckor kvar. Tre veckor och en dag om jag ska vara petig.
På förmiddagen har vi packat kök och ska fortsätta under eftermiddagen när mormor kommer och hämtar V. Hoppas hinna ge mig på hallen också men det återstår att se och det är ju en dag imorgon också. Men jag känner en viss tidspress, det ska erkännas. 80 timmar övertid på en dryg månad, rekryteringsarbete på förskolan och en gravid fru är inte de saker som förenklar packningen om man säger så.

Men lite paus måste man ta sig, nu pausar jag för ett litet blogginlägg och för att visa upp de första bilderna som är tagna med den nyinhandlade kameran. Äntligen en lite bättre variant. Här ska fotas på lillebror och storasyster. Och kanske lite PEZ-Spindelmannen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...