tisdag 6 augusti 2013

Om avslutningen...


Ja avslutningen på semestern alltså... Det är ju inte så att den avslutades med en massa städning och tråk!
Nej då. Den avslutades faktist med en hel massa mysigt. Som en dag på stranden med Sandra, Hannis och Macce på bilderna här ovanför och under visar!



Och så hann några av föräldrarna och barnen på förskolan samlas i Trädgårdsföreningen för "Torsdag i trägårn". Det blev en halvdag med lek i lekparken, någon form av teater och avslutande fika på Belevederen till ungarnas stora förtjusning.

Tre små lintottar på teater.

I väntan på glass :-)

Och så passade vi på att åka ut till Linghem och kolla när Macce spelade fotboll.

Vic och nya idolen Eve!

En annan idol fanns på planen.
Oklar dock om hon hejade mest på att han
gjorde mål eller att han trillade...
Och så sista semesterdagen igår då. När vi satte oss i en liten lastbil strax innan 6 på morgonen och drog ner till Göteborg för att hämta hem min lilla svärmor till Linkan igen efter 28 år!

Svärmor övervakar alla saker på väg till
en nygammal stad.

Mest fascinerande i flyttlasset om vi frågar Macce...

Den här höll han hårt i :-)

Idag tog jag mig några minuter i ensamhet på balkongen med en kaffekopp innan mina tjejer vaknade. Summerade i tanken den bästa semestern i mannaminne. Alla möten, alla resor, allt som hänt och allt som vi sett till ska hända under hösten och vintern.
Nya människor som fått en stor plats i mitt liv och i mitt hjärta!
Jag ser fram emot hösten, vintern och resten av livet!

2 kommentarer:

  1. Åh, en sådan där stund för sig själv med bra tankar borde man ta då och då. Tack för tipset :)

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...