tisdag 2 juli 2013

Time to break the news 3




För drygt tre år sedan, den 12 mars 2010, skrev jag ett inlägg som hette Time to break the news. Det är ett av mina mest lästa inlägg. Time to break the news 2 skrevs i februari 2012 och handlade om att jag skulle byta jobb och tänk, nu är det dags igen för ett time to break the news-inlägg.

Den 12 mars 2010 när jag skrev det första inlägget var dagen vi gick in i vecka 17. Vår lilla V hade huserat i J´s mage i 16 hela veckor på den 17:e. Och idag har Mini gjort detsamma. Mini som beräknas titta ut i mitten av december. Mini som gör lilla V till storasyster och mig och J till tvåbarnsmammor.

Säg hej till Mini, på bilderna i vecka 13!

8 kommentarer:

  1. Hej hej Mini! Ett stort grattis till både dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Oh vad mysigt! Stort grattis <3

    SvaraRadera
  3. Åh, så kul för er, grattis :)!
    Pilla

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! Stort GRATTIS!! <3

    SvaraRadera
  5. Grattis igen!! Nu bara MÅSTE vi ju ses!! Fram m almanackan!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...