onsdag 10 juli 2013

På andra sidan kaffekoppen


Så satt hon där igen. På andra sidan kaffekoppen. Med telefonen i högsta hugg och med mängder av nytt att uppdatera mig på. Min vän. Min fina Anna. Som ger så mycket energi. Som var ett oerhört stöd under min jobbiga period under slutet av 2012. Som ser rakt igenom mig och som prickar varje känsla som måste uppmärksammas. Tack för att du finns och för att du är du Anna. Och tack för en mysig fika idag.

I övrigt har dagen flutit på som det heter. Tvätten som igår svämmade över i badrummet är tvättad och jag har hunnit med ett viktigt möte under förmiddagen. Men det får ni veta mer om först om två veckor mina vänner.

Nu är det fotboll som gäller. Heja Sverige!

1 kommentar:

  1. Fina Cornelia. Nu är det du som får hålla mig om ryggen. Jag är lycklig över att få vara din vän. <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...