tisdag 30 juli 2013

En dag på flygvapenmuséet

Efter en liten sovmorgon i morse vaknade jag till regn, regn och så lite mer regn.
V som inte varit på förskolan på dryga tre veckor börjar bli ordentligt understimulerad och att bara umgås med mammorna var liksom inte att tänka på.

Vi drog med oss V syssling Hanna och besökte först bibblan och sen Flygvapenmuséet här i Linköping. Flygplanen och utställningarna intresserade oss och alla experiment var det som lockade ungarna mest. Det känns hur som helst som att det blev en bra dag för alla!

Lunch på bibblan

Här ska kollas flygplan!


Att luft kan va så kul!

Hysteriskt kul!

Gillas i alla åldrar!

Imorgon är det jag som ska upp tidigt och gå till jobbet! Hur konstigt är inte det. Jag gör ett gästspel en dag och är sedan tillbaka med full kraft på tisdag om en vecka. Återstår att se om jag minns var jag jobbar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...