lördag 20 juli 2013

Det var Öland och det var härligt

Vi är hemma från Öland sedan några dagar tillbaka - det går i 180 verkligen och sedan hemkomst har jag bland annat hunnit med lite rosé på stan med Anna, Maria och Charlotte. Vi har hunnit ta emot svärmor som kom igår, bland annat för att delta vid dagens bröllop mellan Anders och Alexandra. Sååå. Jag gör som jag brukar när tiden rinner iväg. Jag berättar med bilder!

Här har ni dem - överdelarna till underdelarna.
Grillarna!

Fabian och Vic - "vi gör likadant" ;-)

Grillningen vid vår lilla stuga är i full gång.
Fia agerar grillmästare.

Grillmästaren firades med bubbel.
Ny tjänst var det vi firade!

7,5 timme spenderades sedan dag två på Ölands djurpark


Dag tre firade vi min kära bror på
födelsedagen.

Dag tre avslutades vid Fia o Oskars tält med grillbuffé och
magiska vyer när solen var på väg ner.

När alla gått och lagt sig tog jag mig en tur
ner till havet. Magiskt är ordet.

Tiden går fort när man har roligt.
Dags att ta farväl av lilla Viken 2A.

För att fara direkt hem och dricka
rosé med denna damen och hennes två
svägerskor.

Det var kvällen när Anna till sin stora förtjusning fick
lära sig att man kan ta foto med volymknappen på iPhönen :-)


Efter en dag med städning, handling och andra
måsten var det idag dags för bröllop.
Min lilla familj :-)


Och jag...

Bröllopsfesten var för de vuxna så jag tog med mig lilla
V hem för myskväll. Nu sover hon och jag har egentid.
Läs bloggtid!

Nu är det fullt ös och full fokus igen. Imorse blev det fem kilometer. Imorgon bitti blir det fem till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...