söndag 23 juni 2013

Veckan som gått - vecka 1

Jag har försökt mig på att vara sundare under veckan som gått.
Det har blivit två morgonpromenader, mindre kolhydrater och lite extra tänk.
Maten har funkat fint.
Midsommaraftonen innebar inte speciellt mycket syndande, lite jordgubbstårta men det hör ju till.
Midsommardagen däremot blev det lite choklad och snacks, men det var å andra sidan lördag så det är ganska okej ändå. Jag tänker inte tracka ner på mig själv. Det blev en godkänd vecka och idag har jag inte suttit still många minuter. Det är mycket som ska fixas efter en helg på annan ort och inför ännu en jobbvecka.
Kvällen avslutades med grekiskt. Biffar med oliver och fetaost i, paprika och aubergine i ugn, sallad, fetaost och tzaziki. Riktigt smarrigt efter all midsommarmat!


Nu återstår det bara att se vad vågen säger imorgonbitti innan morgonpromenaden, hade det inte varit midsommarveckan hade jag vågat hoppas på mer än vad jag hoppas på nu.
Gonatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...