söndag 23 juni 2013

Midsommar 2013

Vi är hemma igen och smuttandes på resterna av midsommarens rosé har jag nu gått igenom alla bilder i iPhonen och tänkte med bildernas hjälp visa er hur min midsommar 2013 spenderades. Håll till godo.

Svärfar och S vägrade ge upp hoppet om att äta ute trots
att SMHI lovade regn. Men de har ju haft fel förr... SMHI alltså.

Och fel hade de även denna gång.
Det var lite småhuttrigt men inga problem att äta ute...

Hela gänget!

Delar av gänget, bland annat jag, snapsade på Norrlandsvis.

Och snart var det dags för tårta. Dagen till ära hade
Gissan hjälp i köket!

Varför ändra på ett vinnande koncept.
Kubbmatch.
Killarna.

Mot tjejerna.

Medan jag och Daniel gör
som vi brukar och tittar på.
Och leker domare när det behövs.

Ungarna hittade vattenkannorna till stor förtjusning!

Och efter kubb är det alltid dags för Killer.
Svärfar i sitt esse här. Vinnaren syns också.
I svart kjol och jeansväst!

På tal om vinnande koncept.
Ett av dem är svärfars korvgrillning.
Varje år...
Men i år sista gången med denna grillen.
 

Sent om sider var lilla V på väg
att somna i Gissans famn, men då...

Vad skåda mitt öga tänker hon...
Är det inte Daniel med snacksen?

Jomenvisst.
Och vips var hon vaken igen!

Och sen vet jag inte vad som hände.
Men plötsligt höll jag i en kubbpinne.

Och molnen var som borta.
Dessvärre var inte myggen det.

Och innan klockan slagit elva
valde jag att krypa ner i sängen
bredvid en liten guldlock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...