måndag 17 juni 2013

Jag har hittat min "femkilometare"



Jag tänker inte säga att jag startar idag, att detta är en ny början och att nu jä**ar.
För det är inte trovärdigt längre.
Jag skulle kunna filtrera min blogg på måndagar (om det gick) och få fram hur många måndagar som helst när jag har "börjat om".
Det jag däremot tänker säga är att jag ställde klockan på tio i fem i morse och gick ut och gick på en promenad/powerwalk.
Målet var att gå i cirka 50 minuter och gärna hitta en bra 5 kilometersrunda.
Ända sedan malmötiden har jag saknat en bra femkilometare.
Vårrusetrundan i Malmö i härliga Pildammsparken slår inget,
men nu har jag nog hittat en runda som jag vad det lider kan tänka mig att springa lite på.


Tada! Här är den...
Rundan som jag tänker gå och gå och gå och gå tills jag springer.

2 kommentarer:

  1. Härligt, tycker det ser ut som att du har gått i mitt område där jag bor :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag saknar en "perfekt" 5-kilometare. Har en 3,5 km-slinga men skulle gärna vilja ha lite till.

    Tyckte beskrivningen som RunKeeper skapat på din runda var lite kul- Monday night activity 04.58!

    Hoppas starten på dagen ger dig enerig och en bra dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...