söndag 16 juni 2013

Jag är skeptisk


Jag är sedan en tid tillbaka "med Glossybox". Jag har fått hem fyra boxar hittills och är nöjd med innehållet men kommer att ta en paus nu över sommaren. I senaste lilla boxen kom det dock med något jag känner mig aningen skeptisk till. Female natural boost. En liten rosa pet-burk i formen av en RedBull eller andra träningsdrycker. Och var jag inte skeptisk innan så blev jag det när jag läste på baksidan.


Titta lite närmare...



"Hög koffeinhalt. Rekommenderas ej för barn, gravida eller personer som är känsliga mot koffein. Konsumeras i måttliga mängder."

Det är möjligt att det brukar stå såhär på energidrycker, som detta verkar vara en variant av. Men jag känner mig lite tantigt skeptisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...