onsdag 19 juni 2013

3,5 istället för vad?


Morgonens runda...
Det blev en något kortare runda än tänkt i morse. Dels på grund av en oplanerad snoozning och dels på grund av ett skavsår på höger lilltå. Men det är lätt avhjälpt, jag har 1/3 av medicinskået fullt av Compeed.
5:07 spatserade jag i alla fall iväg och 35 minuter senare var jag hemma igen med 3,62 km i benen. Väl hemma pratade jag lite om rundan med J och sa något i stil med...
- Nåja, det blev i alla fall 3,6 istället för 5.
- Ja eller 3,6 istället för 0, svarade hon då.

Så sant!
Varför fokusera på det negativa. Det var ju bra att jag kom ut!
Bra tänk, det ska jag fortsätta med.

Igår blev en ganska bra matdag.

Frukost: The drink
Mellis: En nutrilettbar, hasselnöt
Lunch: Sallad med hallounmi och fetaost samt rostbiff
Middag: Sprödbakad torsk, en liten potatis, rivna morötter

Snedsteget består av ett glas vitt vin eftersom det var så fint väder och skönt på balkongen.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...