torsdag 16 maj 2013

Kusinträffen dag 3 och 4 och lite annat



Shit vad tiden rullar på nu. En hel vecka har redan gått sedan jag mötte upp mina älskade kusiner i Växjö.
Dag 3 d.v.s. lördagen åkte en av dem hem medan vi istället fick efterlängtat besök av min fru och lilla V.


Och eftersom min systers dotter var på besök i hemtrakten blev det kusinträff i kusinträffen när Mikaela och V träffades för första gången. V var mäkta stolt över sin kusin!
Och så alla dessa skratt. Vi skrattar nästan konstant under våra träffar.
Nedan en liten bildserie hur det såg ut när Ewa berättade om när hon fastnade i ett badkar i Belgien och satt fast en hel dag. Underbara ni så många skratt ni ger mig!
Ett år till nästa träff nu och nedräkningen har börjat till Kristi himmelsfärdshelgen som spenderas i Gävle!



Å världen är minsann inte stor. På väg hem stannade vi till på en rastplats norr om Jönköping och vem träffar vi på där om inte Stina med familj. Härligt återseende och skandal att vi inte ses oftare med tanke på att vi bor i Linköping respektive Motala.
Nu fick V träffa lille Oliwee som hunnit bli fem månader. Och får jag bestämma så blir det träff snart igen!

Veckan som gått har rusat fram.
Ett försök att komma i fas efter att ha varit borta från hemmet fyra dygn.
Arbete arbete arbete.
Eurovision semifinal 1 bevittnad från TV-soffan.
Tidig morgon dagen därpå då lilla V valde att vakna kl 4 (!!!)
Ikväll blir det semifinal 2, även den ifrån TV-soffan.
Men på lördag smäller det mina vänner.
DÅ är vi på plats i Malmö för le grand final!
Och får jag som jag vill så tar Danmark hem det hela och då vet jag en som är på plats på finalen även nästa år! 

1 kommentar:

  1. Känner mig lagom bitter över att inte ha fått någon biljett till lördagen! Åker vi till Danmark nästa år då? ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...